تجلیل از روز ملی نیروهای امنیتی کشور با حضور صدها سرباز در مقر قول‌اردوی ۲۰۷ ظفر در ولایت هرات برگزار شد.  محمد ناصر هدایت فرمانده قول اردوی ۲۰۷ ظفر که در این مراسم صحبت می‌کرد گفت: طالبان قصد داشتند تا سقوط برخی ولسوالی‌ها و مسدود نمودن شاهراه‌های حوزه غرب، مانع افتتاح پروژه تاپی شوند. او […]

تجلیل از روز ملی نیروهای امنیتی کشور با حضور صدها سرباز در مقر قول‌اردوی ۲۰۷ ظفر در ولایت هرات برگزار شد.

 محمد ناصر هدایت فرمانده قول اردوی ۲۰۷ ظفر که در این مراسم صحبت می‌کرد گفت: طالبان قصد داشتند تا سقوط برخی ولسوالی‌ها و مسدود نمودن شاهراه‌های حوزه غرب، مانع افتتاح پروژه تاپی شوند.

او می‌گوید «باوجودیکه دشمنان مردم افغانستان در سال روان کوشش کردند که با نا امن سازی و سقوط ولسوالی‌ها دستاوردهای داشته باشند، اما در زون غرب افغانستان هیچ‌ دستاوردی نصیب شان نشدند».

در همین حال مقام‌های محلی در هرات می‌گویند که جنگ کنونی بر افغانستان تحمیل شده و کشورما همواره خواهان دوستی و روابط نیک با تمام کشورها است.

 محمد آصف رحیمی والی هرات تأکید می‌کند که اگر مخالفان مسلح دولت صدای صلح طلبی مردم را نشنوند، حکومت پس از این صلح را با هر قیمتی در میدان‌های جنگ به‌دست خواهد آورد.

هزاران نیروی نظامی افغان در روز ملی نیروهای امنیتی، قدرت نمایی کرده و توانمندی‌های شان را به نمایش گذاشتند.

شماری از این نیروها می‌گویند که از حمایت‌های گستردۀ مردمی برخوردار هستند و به مخالفان مسلح دولت هشدار می‌دهند که اگر از جنگ دست برندارند؛ نابود خواهند شد.

آنان می‌گویند «ما برخواسته از بین مردم هستیم و به حمایت مردم دشمنان ملت را نابود خواهیم کرد».

هزاران تن از نیروهای افغان با اجرای رژه‌های نظامی در مقر قول اردوی ۲۰۷ ظفر، روز شان را تجلیل کردند.

مقام‌های محلی هرات می‌گویند: در جریان هفتۀ پیش‌رو، چندین برنامۀ دیگر نیز به حمایت از نیروهای امنیتی و اهدای خون به سربازان زخمی کشور در این ولایت برگزار خواهد شد.

دسته بندی: سیاسی, گزارش‌ها, همه, ویژه برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد