کشته شدن هشت تن در حمله انتحاری در هلمند سخنگوی والی هلمند در جنوب افغانستان گفته که انفجار انتحاری در برابر شعبه کابل بانک در شهر لشکرگاه دست‌کم ۸ کشته و ۲۰ زخمی بجا گذاشته است. عمرزواک به رسانه‎ها گفت که فرد بمب‌گذار پس از ظهر روز شنبه (۲۳ دلو) به وقت محلی خودرو مملو […]

کشته شدن هشت تن در حمله انتحاری در هلمند

سخنگوی والی هلمند در جنوب افغانستان گفته که انفجار انتحاری در برابر شعبه کابل بانک در شهر لشکرگاه دست‌کم ۸ کشته و ۲۰ زخمی بجا گذاشته است.

عمرزواک به رسانه‎ها گفت که فرد بمب‌گذار پس از ظهر روز شنبه (۲۳ دلو) به وقت محلی خودرو مملو از مواد منفجره حامل خود را به یک خودرو زرهی ارتش کوبید.

آقای زواک افزود که شماری از اعضای ارتش برای گرفتن حقوق خود به این بانک رفته بودند و این خودرو زرهی هم متعلق به آن‌ها بود که در مقابل این شعبه بانک پارک شده بود.

سخنگوی والی گفت که زخمیان این رویداد شامل افراد نظامی، غیرنظامی، زنان و کودکان می‌شود.

سخنگوی والی هلمند افزود که نیروهای پلیس محل انفجار را محاصره و مقررات منع رفت و آمد برقرار کرده و در حال بررسی چگونگی وقوع این انفجار هستند.

گروه طالبان مسئولیت این انفجار را به عهده گرفته و ذبیح‌الله مجاهد که خود را به عنوان سخنگوی این گروه معرفی می‌کند، در حساب توییترش نوشته که در این انفجار انتحاری ۳۹ سربازی که برای گرفتن حقوق خود به بانک رفته بودند، کشته شدند.

تصاویری که در شبکه‌های جتماعی از قربانیان این رویداد پخش شده، نشان می‌دهد که اجساد شماری از آن‌ها سوخته که بیانگر شدت انفجار است.

دسته بندی: سیاسی, گزارش‌ها, همه برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد