پولیس مبارزه علیه مواد مخدر فرماندهی امنیه ولایت هرات، امروز از انتقال میلیون‌ها کلدار پاکستانی به جیب قاچاقچیان مواد مخدر جلوگیری کرد. در اعلامیه‌ای که ظهر امروز از دفتر مطبوعاتی فرماندهی امنیه ولایت هرات منتشر شد، آمده است که این مبلغ شامل ۱۸ میلیون و ۴۵۰ هزار کلدار پاکستانی، ۳۱ هزار و ۹۸۹ دالر آمریکایی […]

پولیس مبارزه علیه مواد مخدر فرماندهی امنیه ولایت هرات، امروز از انتقال میلیون‌ها کلدار پاکستانی به جیب قاچاقچیان مواد مخدر جلوگیری کرد.

در اعلامیه‌ای که ظهر امروز از دفتر مطبوعاتی فرماندهی امنیه ولایت هرات منتشر شد، آمده است که این مبلغ شامل ۱۸ میلیون و ۴۵۰ هزار کلدار پاکستانی، ۳۱ هزار و ۹۸۹ دالر آمریکایی و ۲۰۰ هزار افغانی می‌باشد.

دراین اعلامیه آمده است که این محموله پول نقد به منظور خرید و فروش مواد مخدر آماده انتقال به قاچاقچیان گردیده بود که از یک صرافی واقع در بازار خراسان هرات کشف و به‌دست آمد.

پولیس هرات می‌گوید در پیوند به این رویداد، فردی بنام صالح محمد باشنده اصلی ولسوالی مارجه ولایت هلمند نیز بازداشت شده است.

در اعلامیه منتشر شده هم‌چنان آمده است که پول به‌دست آمده به دادستانی اختصاصی مبارزه با مواد مخدر ولایت هرات تحویل داده شد.

گزارشگر: محمد احمدی

دسته بندی: خبرها, همه برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد