به‌دنبال افزایش بد امنی‌ها در هرات، رئیس شورای ولایتی، فرمانده پلیس این ولایت را به ضعف مدیریت و ناتوانی در تأمین امنیت مردم متهم می‌کند. کامران علی‌زایی می‌گوید افزایش ترورها مردم را نگران ساخته است و مسؤلان امنیتی و ادارۀ محلی هرات باید در این زمینه توجه بیشتری به خرج دهند. همه‌ساله در یک مقطعی […]

به‌دنبال افزایش بد امنی‌ها در هرات، رئیس شورای ولایتی، فرمانده پلیس این ولایت را به ضعف مدیریت و ناتوانی در تأمین امنیت مردم متهم می‌کند.

کامران علی‌زایی می‌گوید افزایش ترورها مردم را نگران ساخته است و مسؤلان امنیتی و ادارۀ محلی هرات باید در این زمینه توجه بیشتری به خرج دهند.

همه‌ساله در یک مقطعی از سال، گراف نا امنی‌ها به ویژه ترورها در هرات بالا می‌رود و نگرانی شدید شهروندان و مسؤلان اداره محلی را بر می‌انگیزد.

طی یک‌ماه اخیر، ترور و تهدیدهای امنیتی، یکبار دیگر خبرساز شده و واکنش‌های تندی را به همراه داشته است.

رئیس شورای ولایتی هرات گفت: اگر امنیت تأمین باشد و ایستگاه‌های بازرسی در شهر وجود داشته باشد، تروریستان جرئت نمی‌کنند به نا امن سازی شهر دست بزنند.

اما مسؤلان ادارۀ محلی هرات ترورها را کار نیروهای مخالف مسلح دولت دانسته و می‌گویند تروریستان در جنگ شکست خورده اند و با ترور می‌خواهند در میان شهروندان جنگ روانی راه بیاندازند.

اما با آن‌هم جیلانی فرهاد سخنگوی والی هرات اطمینان می‌دهد که بساط این ناامنی‌ها و ترورها از هرات برچیده خواهد شد.

در همین حال آقای فرهاد از راه اندازی عملیات جهت پاکسازی مخالفان مسلح دولت نیز خبر می‌دهد.

این نخستین‌بار نیست که مسؤلان امنیتی هرات در زمینۀ تأمین امنیت متهم به ضعف مدیریتی می‌شوند. پیش ازین نیز نارضایتی‌ها و اعتراض‌های مردم و مسؤلان اداره‌های محلی هرات، شماری از مسؤلان امنیتی این ولایت را برکنار کرده است.

دسته بندی: سیاسی, گزارش‌ها, همه برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد