در روزهای میانی هفتۀ مالیات، مستوفیت هرات دومین جلسۀ آگاهی‌دهی از فواید مالیات را با حضور استادان و کارمندان شماری از دانشگاه‌ها و مکاتب خصوصی و دولتی، در تالار نشست‌های دانشگاه هرات برگزار کرد. میراحمد وحید حسینی، آمر مالیه‌دهندگان مستوفیت هرات می‌گوید هدف از برگزاری این برنامه‌های آگاهی‌دهی در ولایت هرات؛ نهادینه ساختن سطح اطاعت […]

در روزهای میانی هفتۀ مالیات، مستوفیت هرات دومین جلسۀ آگاهی‌دهی از فواید مالیات را با حضور استادان و کارمندان شماری از دانشگاه‌ها و مکاتب خصوصی و دولتی، در تالار نشست‌های دانشگاه هرات برگزار کرد.

میراحمد وحید حسینی، آمر مالیه‌دهندگان مستوفیت هرات می‌گوید هدف از برگزاری این برنامه‌های آگاهی‌دهی در ولایت هرات؛ نهادینه ساختن سطح اطاعت پذیری و پرداخت داوطلبانه مالیاتی می‌باشد.

آقای حسینی می‌گوید هرات یکی از ولایت‌های است که فرهنگ پرداخت مالیات در آن نسبت به دیگر ولایات بیشتر نهادینه شده است.

عزیزالله رویش احمدیار، مشاور مستوفیت هرات نهادینه کردن فرهنگ مالیه‌دهی را گام موثر در راستای خودکفایی اقتصادی کشور عنوان می‌کند.

در همین‌حال استادان و کارمندان دانشگاه هرات از برگزاری این برنامه استقبال می‌کنند. آنان می‌گویند این نخستین‌بار است که در جلسۀ آگاهی‌دهی از عواید مالیات دعوت می‌شوند.

سویتا اعظمی کارمند دانشگاه هرات می‌گوید دولت مکلف است تمام اقشار جامعه را از پرداخت مالیات آگاه کنند.

سید کبیر حسینی استاد دانشگاه نیز برگزاری این برنامه را برای دولت و مردم موثر می‌خواند

در برنامۀ آگاهی‌دهی از هفتۀ مالیات؛ در مورد چگونگی جمع‌آوری و مصرف مالیات صحبت می‌شود.

وزارت مالیه کشور تاریخ ۱۶ تا ۲۱ جدی را هفتۀ مالیات نام گذاری کرده و قرار است در این مدت روی نهادینه ساختن هرچه بهتر فرهنگ مالیاتی کار صورت گیرد.

دسته بندی: اجتماعی, گزارش‌ها, همه برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد