امروز ده‌ها تن از رانندگان موترهای فاقد اسناد یا “ویشی” در مقابل مقام ولایت هرات دست به اعتراض زدند و اقدام ترافیک این ولایت را مبنی بر جمع‌آوری موترهای مغرضانه خواندند. طرح جمع‌آوری موترهای فرمان راسته یا “ویشی”، سال گذشته با فرمان شورای امنیت ملی کشور؛ روی دست گرفته شد و بارها دولت در هرات […]

امروز ده‌ها تن از رانندگان موترهای فاقد اسناد یا “ویشی” در مقابل مقام ولایت هرات دست به اعتراض زدند و اقدام ترافیک این ولایت را مبنی بر جمع‌آوری موترهای مغرضانه خواندند.

طرح جمع‌آوری موترهای فرمان راسته یا “ویشی”، سال گذشته با فرمان شورای امنیت ملی کشور؛ روی دست گرفته شد و بارها دولت در هرات اقدام به جمع‌آوری این موترها کرد اما به نتیجه‌ی مطلوب نرسید و هر بار به‌دلایل مختلف این طرح به تعویق افتاد.

این‌بار شورای نظامی هرات با فیصله خود مسئولان ذی‌ربط را به صورت جدی وادار به جمع‌آوری این موترها کرده است که با واکنش تند و خشن رانندگان مواجه شده است و برخی از رانندگان این اقدام را دامن زدن به فساد نامید که اداره ترافیک اجرا می‌کند.

شورای ولایتی هرات هم واکنش نشان داده اند و برخی از اعضای آن با انتقاد از دولت می‌گویند قانون باید یکسان در تمام ولایات تطبیق شود و تنها در هرات قانون تطبیق نشود.

اما مقام محلی هرات تأکید می‌کند که این طرح همان‌گونه که در سایر ولایات کشور به مرحله اجرا رسیده است؛ در هرات هم اجرا خواهد شد.

در این مورد ما کوشش کردیم دیدگاه مدیر ترافیک هرات را هم داشته باشیم، اما وی حاضر با پاسخ‌گویی در این مورد نشد.

دسته بندی: سیاسی, گزارش‌ها, همه برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد