ده‌ها تن از سه‌چرخه‌داران معترض، امروز در برابر ساختمان دفتر والی هرات، دست به گردهمایی اعتراضی زدند و هشدار دادند که اداره ترافیک نباید جلو تردد آن‌ها را بگیرد. این اعتراض به‌دنبال اقدام مدیریت ترافیک مبنی بر مسدود کردن جاده عمومی ولایت به‌روی تردد این وسایط برگزار شد. شماری از سه چرخه‌داران می‌گویند “ما با […]

ده‌ها تن از سه‌چرخه‌داران معترض، امروز در برابر ساختمان دفتر والی هرات، دست به گردهمایی اعتراضی زدند و هشدار دادند که اداره ترافیک نباید جلو تردد آن‌ها را بگیرد.

این اعتراض به‌دنبال اقدام مدیریت ترافیک مبنی بر مسدود کردن جاده عمومی ولایت به‌روی تردد این وسایط برگزار شد.

شماری از سه چرخه‌داران می‌گویند “ما با هزینه‌های گزاف سه‌چرخه‌های خویش را خریداری کردیم و باید مسیر تردد آن در هر گوشه و کنار شهر آزاد باشد، دولت به‌جای مسدود کردن خیابان‌ها، باید شرکت سه چرخه‌ را مسدود نماید”

این معترضان هشدار می‌دهند اگر محدویت‌های وضع شده بر تردد سه‌چرخه در سرک عمومی ولایت برداشته نشود، دست به اعتراض‌های گسترده‌ای خواهند زد و این عملکرد دولت را خلاف قانون می‌دانند.

اما مدیریت ترافیک محدود ساختن تردد سه‌چرخه‌ها در این شهر را ازدحام بیش از حد وسایط نقلیه در این جاده عنوان می‌کند که ما بر اساس هدایت مقام ولایت هرات، این محدویت را وضع نمودیم.

غلام نبی فرخی سرپرست مدیریت ترافیک هرات می‌گوید جاده عمومی ولایت یکی از جاده‌های مهم این شهر است و نباید وسایط سه‌چرخه در این مسیر تردد داشته باشند.

این امر تازگی ندارد و این قانون در سال‌های اخیر وضع شده بود، اما روند عملی را به‌خود نگرفته بود و ممانعت خاص از سوی اداره ترافیک هرات هم وجود نداشت.

اما این‌بار اداره ترافیک ولایت هرات گویا تصمیم جدی گرفته است و در چند روز اخیر راه‌بندان‌های شدیدی ترافیکی را در نقاط گوناگون شهر به اجرا گذاشته است که با اعتراض‌های جدی سه‌چرخه‌داران مواجه شده است.

 

 

دسته بندی: اجتماعی, گزارش‌ها, همه برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد