امروز در رأی‌گیری اعضای شورای ولایتی جهت انتخاب رئیس شورای ولایتی هرات، کامران علی‌زایی برای چهارمین سال  پی در پی توانست چوکی ریاست شورای ولایتی را از آن خود نماید. کامران علی‌زایی با گرفتن ۱۱ رأی به عنوان رئیس، توریالی طاهری به‌عنوان معاون و نجیب‌الله محبی به‌‌عنوان منشی انتخاب شدند. در این دور از رأی‌گیری […]

امروز در رأی‌گیری اعضای شورای ولایتی جهت انتخاب رئیس شورای ولایتی هرات، کامران علی‌زایی برای چهارمین سال  پی در پی توانست چوکی ریاست شورای ولایتی را از آن خود نماید.

کامران علی‌زایی با گرفتن ۱۱ رأی به عنوان رئیس، توریالی طاهری به‌عنوان معاون و نجیب‌الله محبی به‌‌عنوان منشی انتخاب شدند.

در این دور از رأی‌گیری شورای ولایتی هرات، صندوق گذاشته نشد و اعضای شورا حمایت خویش را به‌گونه علنی به کاندیدای مورد نظر خویش اعلام کرده‌‌اند.

در این دور از انتخابات شورای ولایتی، کامران علی‌زایی، حبیب‌‌الرحمان پدرام، غلام حبیب هاشمی در پست ریاست شورا و توریالی طاهری در پست معاونیت  کاندید بودند که آقای پدرام قبل از برگزاری انتخابات، از پست ریاست انصراف و آقای هاشمی هم به خودش رأی داد.

حبیب‌الرحمان پدرام اینکه چرا از ریاست شورا انصراف داده است، گفت بخاطر کمپاین‌های غیر اصولی انصراف داده است.

شورای ولایتی هرات هژده عضو دارد، اما در انتخابات امروز حدود دوازده نفر از اعضای شورا حضور داشتند و دیگران غایب بودند.

مهدی حدید، کبیر ایثار، سکینه حسینی و عظیم کبرزانی از جمله اعضای بودند که در این انتخابات حضور نداشتند.

کامران علی‌زایی و توریالی طاهری برای چهارمین سال است که در انتخابات هیئت رئیسه این شورا، پست ریاست و معاونیت شورای ولایتی را از آن خود می‌کنند.

تنها تفاوت که این دور از انتخابات شورای ولایتی با دوران قبلی داشت این است که این‌بار دو عضو شورای ولایتی در این شورا حضور نداشتند.

یکی از این اعضا به اتهام آدم ربایی زندانی است و اعضای دیگر چند روز پیش توسط هدف حمله تروریستی قرار گرفت و کشته شد.

دسته بندی: سیاسی, گزارش‌ها, همه, ویژه برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد