شهرداران ولسوالی‌های شیرخان‌بندر ولایت کندز، خلم و بلخ، آقچه ولایت جوزجان، حصه اول ولایت کاپیسا و قره‌باغ کابل در این سفر به هرات آمده اند. سفری که به‌منظور استفاده از تجارب و چگونگی راه اندازی برنامه‌های شورای مشورتی شهرداری هرات راه اندازی شده است. وحید پیمان معاون شورای مشورتی شهرداری هرات می‌گوید در این سفر […]

شهرداران ولسوالی‌های شیرخان‌بندر ولایت کندز، خلم و بلخ، آقچه ولایت جوزجان، حصه اول ولایت کاپیسا و قره‌باغ کابل در این سفر به هرات آمده اند.

سفری که به‌منظور استفاده از تجارب و چگونگی راه اندازی برنامه‌های شورای مشورتی شهرداری هرات راه اندازی شده است.

وحید پیمان معاون شورای مشورتی شهرداری هرات می‌گوید در این سفر به‌شمول شش شهردار، ۳۲ تن از اعضای شورای مشتورتی‌شان نیز حضور دارند.

او می‌گوید «تلاش اداره شهرداری هرات این است که تعامل با سایر ولایت را گسترده بسازد و آنان را به هرات دعوت نماید تا با طرز زندگی اجتماعی و آبدات تاریخی هرات آشنا شوند و در واقع تبادل افکار و تجربیات صورت بگیرد».

پشتون‌یار درانی نماینده معینت شهرداری‌های اداره ارگان‌های محل کشور نیز با این شش شهردار همراه است.

او می‌گوید فعالیت‌ها ودست‌آوردهای شهرداری هرات و شورای مشورتی این ولایت، سبب شده تا آن‌ها این سفر را به‌منظور استفاده از تجارب شهرداری هرات و استفاده در دیگر ولایات راه اندازی کنند.

اداره محلی هرات راه اندازی این برنامه را زمینه‌ساز تشریک گزینه‌های مثبت فعالیت‌های شهرداری‌ها در کشور  عنوان می‌کند.

محی‌الدین نوری معاون والی هرات در بخش مالی و اداری می‌گوید اشتراک شش شهردار در این برنامه و دید و بازدید از ساحات مختلف شهر هرات، سبب بهبود وضعیت ارایه خدمات‌رسانی شهری برای باشنده‌های هر ولایت از سوی شهرداری‌ها می‌شود.

برای نخستین‌بار است که مسؤلان شهرداری‌های شش ولسوالی ولایت‌های زون شمال و مرکز کشور به هرات سفر می‌کنند.

امیدواری‌ها این است که زمینه‌سازی سفرهای این چنینی در آینده به ولایت‌های دیگر کشور نیز فراهم گردد.

دسته بندی: سیاسی, گزارش‌ها, همه برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد