مؤسسه خیریه تیکا (افغان – ترک) دوشنبه شب برای بیش از ۲۰۰ کودک بی‌بضاعت که در خواجه عبدالله انصاری به‌سر می‌برند، مقداری قرطاسیه  کمک کرد. علی ارغوان‌چنار رئیس موسسه فرهنگی تیکا می‌گوید تلاش دارند تا برنامه‌های حمایتی از کودکان بی‌بضاعت را دوامدار بسازند. او خطاب به کودکان افغان چنین گفت«به شما کودکان عزیز اطمینان می‌دهم […]

مؤسسه خیریه تیکا (افغان – ترک) دوشنبه شب برای بیش از ۲۰۰ کودک بی‌بضاعت که در خواجه عبدالله انصاری به‌سر می‌برند، مقداری قرطاسیه  کمک کرد.

علی ارغوان‌چنار رئیس موسسه فرهنگی تیکا می‌گوید تلاش دارند تا برنامه‌های حمایتی از کودکان بی‌بضاعت را دوامدار بسازند.

او خطاب به کودکان افغان چنین گفت«به شما کودکان عزیز اطمینان می‌دهم که سرنوشت تان روشن خواهد بود و کشور ترکیه همواره حامی شما خواهد بود».

این بسته کمکی مؤسسه تیکا به مناسبت عید سعید قربان برای این کودکان توزیع شد.

به گفته عبدالباری جمشیدی مسؤل بخش تدریسی پروشگاه خواجه عبدالله انصاری، این مؤسسه در ماه مبارک رمضان نیز برای کودکان در این پروشگاه کمک‌های مالی کرده بود.

در این ضیافت محمد اعظم قتالی سرپرست  اداره کار و امور اجتماعی شهدا و معلولین هم حضور داشت.

او می‎‌گوید انتظار دارند تا حمایت مؤسسه تیکا از این پرورشگاه و کمک به کودکان شهدا، در آینده نیز ادامه پیدا کند.

وی می‌‎گوید«خدمات رسانی برای کودکان وجود دارد اما کافی نمی‌باشد، اما او یاد آور شد که همین خدمات و امکانات موجود هم از برکت مؤسسات همانند تیکا می‌باشد».

قابل ذکر است که حدود دو سال پیش مؤسسه تیکا یا آژانس هم‌کاری صدارت ترکیه، به ارزش بیش از ۵۰ هزار دالر کارگاه قالین‌بافی، نخ و تار با کیفیت و چرخ‌های خیاطی و گلدوزی برای خانم‌های قالین‌باف کمک کرده بود.

دسته بندی: اجتماعی, گزارش‌ها, همه برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد