سرانجام بعد از چندین ماه کشمکش، امروز انتخابات شورای مشورتی شهرداری هرات در حالی برگزار شد که شماری از افرادی که عضویت این شورا را دارند از مانع انتخابات پُست معاونیت این اداره سخن می‌زدند. سرانجام امروز در پُست معاونیت شهرداری وحید پیمان و هم‌چنان در پُست منشی این شورا سید اشرف سادات با کسب […]

سرانجام بعد از چندین ماه کشمکش، امروز انتخابات شورای مشورتی شهرداری هرات در حالی برگزار شد که شماری از افرادی که عضویت این شورا را دارند از مانع انتخابات پُست معاونیت این اداره سخن می‌زدند.

سرانجام امروز در پُست معاونیت شهرداری وحید پیمان و هم‌چنان در پُست منشی این شورا سید اشرف سادات با کسب بیشترین آرا انتخاب شدند.

اعضای جدید شورای شهر می‌گویند تلاش می‌کنند با رفع نواقص گذشته در این  شورا، به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

آنان می‌گویند: «با سپیری کردن یک دوره پرچالش، با تجربه گرفتن از گذشته و برنامه‌های هدفمند، می‌خواهیم مشکلات میان اعضای شهرداری را حل نماییم و زمینه خدمات بیشتر به مردم را فراهم نماییم».

پنج‌سال پیش شورای مشورتی شهرداری هرات به‌منظور مشوره‌دهی به این اداره روی کار آمد.

هم اکنون ریاست این شورا را غلام غوث نیکبین به‌دوش دارد و در انتخابات امروز هم سه تن در پست معاونیت و دو تن در پست منشی شورا خود را کاندید کرده بودند.

آقای نیکبین در این باره می‌گوید: «امیدواریم که این اعضا بتوانند به‌عنوان پُل ارتباطی میان مردم و شهرداری هرات و هم‌کار با نیروهای امنیتی عمل نمایند».

آقای نیکبین هم‌چنان می‌افزاید به‌ منظور بالا بردن ظرفیت اعضای جدید این شورا و جلوگیری از چالش‌های گذشته، برنامه‌های را روی دست دارند.

در دو سال اخیر، این دومین دور انتخابات شورای مشورتی شهرداری هرات است.

هم اکنون شورای مشورتی دست‌کم ۴۰ عضو دارد که متشکل از نماینده‌های اقشار مختلف جامعه هستند.

اعضای کنونی شورای مشورتی شهرداری هرات به مدت دوسال فعالیت خواهند کرد و پس از آن برای گزینش اعضای تازه، دوباره انتخابات برگزار می‌شود.

دسته بندی: سیاسی, گزارش‌ها, همه, ویژه برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد