امروز عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور برای افتتاح سومین نمایشگاه  صنایع تولیدات داخلی، به‎ولایت هرات آمد. در این سفر صنعت‌گران و تاجران فرصت پیدا کردند که با رئیس اجرائیه کشور درد دل کنند. عبدالله خادم رئیس اتحادیه صنعت‌گران ولایت هرات از نبود حمایت و امنیت کامل نگرانی خود را بیان کرد و از آقای عبدالله […]

امروز عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور برای افتتاح سومین نمایشگاه  صنایع تولیدات داخلی، به‎ولایت هرات آمد.

در این سفر صنعت‌گران و تاجران فرصت پیدا کردند که با رئیس اجرائیه کشور درد دل کنند.

عبدالله خادم رئیس اتحادیه صنعت‌گران ولایت هرات از نبود حمایت و امنیت کامل نگرانی خود را بیان کرد و از آقای عبدالله خواست تا برای آنان وعده هم‌کاری جدی بدهد.

او می‎گوید: “شهرک صنعتی هرات فاقد امنیت است، گرچه مسؤلان امنیتی ولایت هرات کوشش کردند که مشکلات امنیتی شهرک صنعتی را برطرف نماید، اما بنابر تخصیص دادن به‎سایر موضوعات، تاکنون حل نشده‎است”.

در این نشست آقای عبدالله در حضور شماری از مقامات دولتی، صنعت‌گران و تاجران نیز صحبت کرد و بر حمایت صنایع داخلی تأکید نمود.

او افزود که از هیچ تلاشی در حمایت از تولیدات داخلی دریغ نخواهند کرد و از مقامات امنیتی در خصوص تأمین امنیت صنعت‌گران خواست تا طرح‌های خود را ارائه دهند.

آقای عبدالله خطاب به مسؤلان امنیتی گفت که باید تصمیم خود را بگیرند و پیش‌نهاد مشخصی را برای تأمین امنیت شهرک صنعتی ارائه نمایند”.

از سوی هم مسئولان محلی هرات از افزایش روند سرمایه‎گذاری در این ولایت خبر می‎دهند.

محمد آصف رحیمی والی هرات می‌گوید که طی دوسال گذشته دست‎‏کم ۲۵ کارخانه جدید در شهرک صنعتی ایجاد شده و تولیدات داخلی ۶۰ کارخانه موجود نیز توسعه یافته است.

شهرک صنعتی هرات یکی از بزرگ‌ترین شهرک‌ها در کشور است.

در این شهرک دست‌کم ۴۰۰ کارخانه خورد و بزرگ فعالیت دارد.

ویراستار: محمد احمدی

دسته بندی: سیاسی, گزارش‌ها, همه, ویژه برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد