در ادامه عملیات پاکسازی  نیروهای امنیتی در ولسوالی شیندند ولایت هرات، که چند روز پیش‌ شروع شده بود، ۲۴ تن از مخالفان مسلح کشته شده‌‎اند. عبدالاحد ولی‌زاده سخنگوی فرماندهی پولیس هرات می‎گوید که در عملیات پاکسازی شنیدند هرات، دست‎کم ۲۴ طالب کشته شده و هفت تن دیگر شان زخم برداشته است. این عملیات در حالی […]

در ادامه عملیات پاکسازی  نیروهای امنیتی در ولسوالی شیندند ولایت هرات، که چند روز پیش‌ شروع شده بود، ۲۴ تن از مخالفان مسلح کشته شده‌‎اند.

عبدالاحد ولی‌زاده سخنگوی فرماندهی پولیس هرات می‎گوید که در عملیات پاکسازی شنیدند هرات، دست‎کم ۲۴ طالب کشته شده و هفت تن دیگر شان زخم برداشته است.

این عملیات در حالی به پایان رسید که در آن نیروهای امنیت ملی، پولیس‎ملی، پولیس امنیت و نظم عامه شرکت داشتند و آقای ولی‌زاده از تلفات نیروهای امنیتی چیزی نگفته است.
آقای ولی‎زاده می‎گوید که در این عملیات بخش‎های مختلف ولسوالی شیندند، از وجود مخالفان مسلح پاک‌سازی شده است و پوسته‎های امنیتی تقویت شده است.

ولسوالی شیندند از ولسوالی‎های ناامنی است که به‎دلیل نا امنی این ولسوالی قرار است به پنج واحد اداری تقسیم شود که تاحالا عملی نشده است.

دسته بندی: خبرها, همه برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد