مقام‌های ریاست زندان‌های کشور (افغانستان) می‌گویند یک عضو پیشین شورای ولایتی هرات همراه با چهار نفر دیگر اعدام شدند. عبادالله کریمی، مسئول مطبوعاتی ریاست زندان‌ها و توقیف‌گاه‌های کشور  به رسانه‌ها گفته است اعضای یک باند پنج نفری آدم‌ربایی امروز چهارشنبه ۹ قوس در زندان پلچرخی کابل اعدام شدند. به گفته وی، عسکر انوری، عضو پیشین […]

مقام‌های ریاست زندان‌های کشور (افغانستان) می‌گویند یک عضو پیشین شورای ولایتی هرات همراه با چهار نفر دیگر اعدام شدند.

عبادالله کریمی، مسئول مطبوعاتی ریاست زندان‌ها و توقیف‌گاه‌های کشور  به رسانه‌ها گفته است اعضای یک باند پنج نفری آدم‌ربایی امروز چهارشنبه ۹ قوس در زندان پلچرخی کابل اعدام شدند.

به گفته وی، عسکر انوری، عضو پیشین شورای ولایتی هرات نیز در بین اعدام شدگان است.

این افراد در آدم‌ربایی که منجر به قتل شده، در سه مرحله دادگاه مجرم شناخته شده و حکم اعدام آنها از سوی رئیس جمهوری توشیح شده است.

آقای کریمی می‌گوید این باند فردی را به نام محمد ایماق که فرزند معاون یک شرکت ساختمانی بود، ربوده بودند.

این افراد که در ماه اسد سال گذشته بازداشت شده بودند، در ماه میزان سال گذشته در دادگاه جرایم علیه امنیت داخلی و خارجی در هرات محکوم به اعدام شده بودند.

گفته شده که این آدم‌ربایان با وجود این‌که دو میلیون افغانی حدود سی هزار دلار از خانواده فرد ربوده شده گرفته بودند اما او را به قتل رساندند.

آدم‌ربایی در چند سال اخیر در هرات موجب نگرانی بسیاری شده و در موارد بسیاری اعتراضات گسترده صاحبان صنایع و سرمایه را در این شهر در پی داشته است.

 

دسته بندی: سیاسی, همه, ویژه برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد