پس از مدت‌ها سکوت خبری، امروز فرمانده پولیس هرات گزارش کاری پنج‌ ماه اخیر خود را با رسانه‌ها شریک ساخت. فرمانده پولیس هرات می‌گوید ظرف این چند ماه توانسته با اقدامات جدی، تغییرات مثبت و قابل توجه، در امنیت هرات به‌وجود بیاورد. محمد ایوب انصاری فرمانده پولیس هرات در نشست خبری از گرفتاری ۱۱۱۳ تن […]

پس از مدت‌ها سکوت خبری، امروز فرمانده پولیس هرات گزارش کاری پنج‌ ماه اخیر خود را با رسانه‌ها شریک ساخت.

فرمانده پولیس هرات می‌گوید ظرف این چند ماه توانسته با اقدامات جدی، تغییرات مثبت و قابل توجه، در امنیت هرات به‌وجود بیاورد.

محمد ایوب انصاری فرمانده پولیس هرات در نشست خبری از گرفتاری ۱۱۱۳ تن به اتهام جرایم مختلف خبر داده و می‌گوید این افراد از سطح شهر و ولسوالی‌ها دستگیر شدند.

او می‌گوید: «به تعداد ۱۱۱۳ تن در پیوند به انجام جرایم جنایی گرفتار شده اند که ۲۶۲ نفرشان مظنونان سرقت‌های مسلحانه می‌باشند».

هم‌چنان مسئولان امنیتی هرات می‌گویند که آنان توانسته اند طی پنج ماه گذشته ۱۳۲ تن را به اتهام فروش و قاچاق مواد مخدر دست‌گیر کنند.

محمد ایوب انصاری فرمانده پولیس هرات می‌گوید که در ۱۱۰ عملیات بیش از ۴۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از نزد این افراد کشف و ضبط نموده اند.

او می‌گوید: «۴۱۰ کیلوگرام مواد مخدر مختلف النوع، ۱۵۶۰۸ لیتر مواد کیمیاوی که هفته قبل حریق شد، ۳۵۹ کیلوگرام مواد کیمیاوی جامد، ۲۴ لیتر مشروبات الکلی، سه میل سلاح مختلف النوع، ده عراده موتر، ۳۷ موبایل و یک‌میلیون شش‌صدهزار افغانی پول نقد در ۱۱۰ عملیات توسط پولیس مبارزه با مواد مخدر ولایت هرات کشف و ضبط شده است و ۱۳۲ نفر در این پیوند بازداشت شده اند».

از سوی هم آقای انصاری می‌گوید نیروهای امنیتی در ۱۱ عملیات مشترک ۷۷ تن از طالبان مسلح را  کشته و ۴۶ تن دیگر شان‌را زحمی ساخته اند.

همواره مسئولان امنیتی هرات در نشست‌های خبری، از کاهش رویداد‌های جنایی در این ولایت خبر می‌دهند.

با این‌حال کار شناسان بر این باورند که مسئولان امنیتی هرات تا هنوز برنامه‌ی موثر را برای کاهش و از بین بردن لانه‌های این افراد روی دست نگرفته است.

سید اشرف سادات آگاه امور می‌گوید با آن‌که پولیس هرات در سال جاری دست‌آورد های داشته است، اما جرایم جنایی در این ولایت هم‌چنان روند خود را طی می‌کند.

در حالی این سخنان از سوی فرمانده پولیس هرات بیان می‌شود که تا همین یک‌ماه پیش، سرقت‌های مسلحانه در سطح شهر، نگرانی جدی را در میان مردم به‌میان آورده بود.

دسته بندی: سیاسی, گزارش‌ها, همه, ویژه برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد