ملا سعدیاریک‌تن از سرگروه‎های داعشی که در ۴۵ کیلومتری شمال شهر فیروزکوه (منطقه غلمین) فعالیت تخریبی داشت، حوالی صبح امروز از سوی نیروهای امنیتی ولایت غور بازداشت شد. عبدالحی خطیبی سخنگوی والی غور چنین گفت “حوالی ساعت پنج امروز، ملاسعدیار برای تداوی مریضی خویش، قصد داشت توسط چند فرد دیگر داکتران را با خود همراه […]

ملا سعدیاریک‌تن از سرگروه‎های داعشی که در ۴۵ کیلومتری شمال شهر فیروزکوه (منطقه غلمین) فعالیت تخریبی داشت، حوالی صبح امروز از سوی نیروهای امنیتی ولایت غور بازداشت شد.

عبدالحی خطیبی سخنگوی والی غور چنین گفت “حوالی ساعت پنج امروز، ملاسعدیار برای تداوی مریضی خویش، قصد داشت توسط چند فرد دیگر داکتران را با خود همراه بسازد و به منطقه تحت نفوذ خویش برود، از سوی نیروهای امنیتی ولایت غور دستگیر شد”.

به گفته آقای صدیقی ملاسعدیار مبتلا به مریضی اپندکس است و اکنون هم در شفاخانه دولتی این ولایت تحت مداوا قرار دارد و بعد از مداوا بر اساس قانون نافذه دولت تحت بررسی قرار خواهد گرفت و به سزای اعمالش خواهد رسید.

به گفته آقای صدیقی ملاسعدیار فعالیت طالبانی داشته و در این اواخر به گروه داعش پیوسته و تمام فعالیت‎های تخریبی در منطقه غلمین توسط همین شخص کنترول و مدیریت می‌شد.

ملاسعدیار شخصی که قبل از این به سنگسار رخشانه، قتل ۲۳ تن از افراد ملکی قریه کاشی، محاکمه سربازان دولتی و تصرف وسایط نقلیه دولت متهم بوده است و دست داشته است.

رخشانه دختر نوجوانی که سال گذشته به ازدواج اجباری تن نداد و توسط افراد ملاسعدیار و برخی افراد دیگر سنگسار شد.

محمد احمدی

دسته بندی: سیاسی, گزارش‌ها, همه برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد