دو سال از آمدن محمد آصف رحیمی به‌عنوان والی به ولایت هرات می‎گذرد. در طول این دو سال کارهای در ولایت هرات صورت گرفته است. باشندگان هرات نسبت به‌کارکرد آقای رحیمی، نظریات گوناگونی دارند، برخی از شهروندان می‌گویند که در شهر ما امنیت حاکم است و برخی جاده‌ها اسفالت شده است و ما از کارکرد […]

دو سال از آمدن محمد آصف رحیمی به‌عنوان والی به ولایت هرات می‎گذرد. در طول این دو سال کارهای در ولایت هرات صورت گرفته است.

باشندگان هرات نسبت به‌کارکرد آقای رحیمی، نظریات گوناگونی دارند، برخی از شهروندان می‌گویند که در شهر ما امنیت حاکم است و برخی جاده‌ها اسفالت شده است و ما از کارکرد محمد آصف رحیمی راضی هستیم.

اما برخی از شهروندان دیگر می‌گویند که تعداد زیادی از ولسوالی‌های این ولایت همواره شاهد تلفات و خونریزی‎های می‌باشد، تعداد زیادی از جوانان بی‎کار هستند و دولت محلی هیچ توجهی در این موارد نداشته است.

در دو سال گذشته در ولایت هرات کارهای زیادی صورت گرفته است.

آسفالت جاده‌های سطح شهر، آغاز به‎کار چندین کارخانه و ایجاد پروژه‌های زیربنایی در زمان آقای رحیمی رخ داده است.

جیلانی فرهاد، سخنگوی والی هرات در مورد کارنامه‌ی آقای رحیمی این‌گونه سخن می‌گوید: “دستاورهای ما در این دوسال چشم‎گیر بوده و در عرصه‎ی عمرانی و بازسازی فصل جدیدی از سرمایه‎گذاری، علاقه‎مندی مؤسسات ملی و بین‎المللی را در ولایت هرات داشتیم، دست‌کم پانزده کارخانه صنعتی در شهرک صنعتی به بهره‌برداری رسیده است، هم‎چنان در این مدت اجرای پروژه‎های بزرگی زیربنایی همانند فاز سوم راه آهن هرات – خواف، تداوم قیرریزی جاده‎های شهر هرات و ولسوالی‎ها، انکشاف خدمات در سطح شهر هرات، کاریابی و ایجاد اشتغال در همه عرصه‎ها داشتیم، شهروندان، جامعه مدنی و رسانه‎ها با انتقاد سالم خویش ما را یاری نمایند”.

اما به‌راستی کارکرد والی هرات در دو سال گذشته چه‌گونه ارزیابی می‌شود؟

این سؤالی است که لحظاتی پیش هم‌کارم قدرت‌الله حمیدی با آقای عبدالغنی خسروی، آگاه امور در میان گذاشته است و می‎توانید در ذیل شنوا باشید.

دسته بندی: اجتماعی, سیاسی, گزارش‌ها, همه, ویژه برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد