هفت ماه قبل با روی کار آمدن شهردار جدید، کار ساخت و ساز های داخل شهری و بخصوص کندن کاری کانال ها و جویچه ها در نواحی مختلف آغاز شد. در اوایل، خوشبینی ها نسبت به ساخت و ساز های جدید نزد شهروندان وجود داشت اما کندی کار حالا منجر به ایجاد ازدحام ترافیکی و […]

هفت ماه قبل با روی کار آمدن شهردار جدید، کار ساخت و ساز های داخل شهری و بخصوص کندن کاری کانال ها و جویچه ها در نواحی مختلف آغاز شد.

در اوایل، خوشبینی ها نسبت به ساخت و ساز های جدید نزد شهروندان وجود داشت اما کندی کار حالا منجر به ایجاد ازدحام ترافیکی و برخاستن گرد و غبار شده و مردم را وادار به انتقاد و شکایت کرده است.

شماری از شهروندان شهرداری هرات را متهم به کم کاری میکنند.

در حال حاضر کار بازسازی در تمام نواحی شهر جریان دارد.

برخی از اعضای شورای ولایتی هرات بر این باورند که کم کاری و نبود برنامه در اداره شهرداری سبب به وجود آمدن وضع کنونی شده است.

عبدالرحیم صالحی، مسئول کمیته پلان های انکشافی شورای ولایتی می گوید که در مواردی پروژه ها به گونه نمایشی آغاز شده است.

همواره شهردار هرات گفته است که طبق جدول تعیین شده، پروژه های شهرداری در مدت زمان معین آن به بهره برداری خواهد رسید؛ چیزی که تاکنون جنبه عملی به خود نگرفته است.

جیلانی فرهاد، سخنگوی اداره ی محلی می گوید که به تازگی عبدالقیوم رحیمی، والی هرات بر سرعت بخشیدن کارها از سوی اداره ی شهرداری تاکید کرده است.

بودجه ی شهرداری هرات بعد از گذشت بیش از ۶ ماه از سال مالی، به هرات رسید.

مسئولان اداره شهرداری نیز کند بودن کار روی این پروژه ها را تائید میکنند اما از مردم خواستار صبر و شکیبایی در اجرا پروژه ها هستند.

غلام رسول عظیمی، سخنگوی اداره شهرداری هرات می گوید که از مجموعه ۹۲ پروژه ی دیزاین شده این اداره در بخش های باز سازی جاده ها، ساخت کانال ها و آبرو ها تاکنون ۳۰ درصد کار شان پیش رفته است.

او گفت:” از مردم تقاضا داریم که از صبر و شکیبایی بیشتری کار بگیرند و این مرتبه نهایی آخرین خواهد بود که کار  پروژه ها به تعویق می افتد و از سال مالی ۹۹ که تا یک هفته دیگر کار بودجه آن تمام می شود و به مقام ولایت فرستاده می شود و ما نوید می دهیم که دیگر تکرار نمی شود”.

این در حالیست که سال مالی ۱۳۹۸ به پایان رسیده و سه روز هم از آغاز سال مالی ۹۹ گذشته اما مسئولان اداره شهرداری می گویند که در سال مالی ۹۹ پروژه ها در زمان معین آن به بهره برداری خواهد رسید.

دسته بندی: گزارش‌ها, همه, ویژه برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد