سه طرح عمرانی و انکشافی در هرات به ارزش بیش از ۱۹ میلیون افغانی به بهره‌برداری رسید. این پروژه‌ها شامل آسفالت، ساخت پلچک و پخته‌کاری سرک‌ها و جوی‌چه‌ها می‌باشد که در ناحیه دوازدهم شهر هرات کار آن‌ها از سوی برنامه ملی میثاق شهروندی با هم‌کاری مردم تکمیل شده است. باشنده‌گان ناحیه دوازدهم از تکمیل پروژه‌های […]

سه طرح عمرانی و انکشافی در هرات به ارزش بیش از ۱۹ میلیون افغانی به بهره‌برداری رسید.

این پروژه‌ها شامل آسفالت، ساخت پلچک و پخته‌کاری سرک‌ها و جوی‌چه‌ها می‌باشد که در ناحیه دوازدهم شهر هرات کار آن‌ها از سوی برنامه ملی میثاق شهروندی با هم‌کاری مردم تکمیل شده است.

باشنده‌گان ناحیه دوازدهم از تکمیل پروژه‌های انکشافی و عمرانی استقبال کرده و می‌گویند که این پروژه‌ها امید به زنده‌گی و ساخت‌وساز بیش‌تر را برای مردم به ارمغان آورده است.

محمد عالم فیضی، مسوول برنامه ملی میثاق شهروندی در سطح شهر هرات می‌گوید که ارزش این پروژه‌ها به بیش از ۱۹ میلیون افغانی می‌رسد که حدود ۵ میلیون آن را مردم پرداخت کرده‌اند.

باشنده‌گان ناحیه دوازدهم شهر هرات از تکمیل شدن پروژه‌های انکشافی در محلات‌شان پیش از فرا رسیدن زمستان شادمان‌اند و می‌گویند که آسفالت و پخته‌کاری سرک‌ها سیمای محل زنده‌گی‌شان را تغییر داده است.

حبیب الله فرزام، رییس گذر انسجام ناحیه دوازدهم شهر هرات می‌گوید پروژه‌ها از ابتدا تا پایان کار زیر نظارت مستقیم مردم بوده است.

وی می‌افزاید که مردم از کیفیت کاری پروژه‌ها راضی هستند.

در سطح شهر هرات ۲۶۷ پروژه از طرف برنامه ملی میثاق شهروندی زیر کار است که ۹۶ پروژه آن تا کنون تکمیل شده است.

نزدیک به سه سال است که برنامه ملی میثاق شهروندی در هرات فعالیتش را در هفت ناحیه آغاز کرده است.

گفتنی است که این برنامه در چهار شهر(هرات، قندهار، مزار شریف و جلال‌آباد) آغاز شده و به تدریج در سایر شهرها نیز تطبیق می‌شود.

دسته بندی: گزارش‌ها, همه, ویژه برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد