جاده درب قندهار الی پل مالان، از مسیر های شلوغ و پر رفت و آمد شهر هرات است. یکسال پیش اداره شهرداری در پی انتقاد ها و شکایت های باشندگان منطقه درب قندهار، کار بازسازی این جاده را آغاز کرد؛ آسفالت قبلی تخریب شد اما اقدامی برای بازسازی آن صورت نگرفته است. باشندگان منطقه درب […]

جاده درب قندهار الی پل مالان، از مسیر های شلوغ و پر رفت و آمد شهر هرات است.

یکسال پیش اداره شهرداری در پی انتقاد ها و شکایت های باشندگان منطقه درب قندهار، کار بازسازی این جاده را آغاز کرد؛ آسفالت قبلی تخریب شد اما اقدامی برای بازسازی آن صورت نگرفته است.

باشندگان منطقه درب قندهار با انتقاد از اداره شهرداری می گویند که متوقف شدن کار آسفالت و کانال کشی این جاده برای آنان مشکلات زیادی به بار آورده است.

توریالی طاهری، معاون شورای ولایتی هرات نیز با ابراز نگرانی نسبت این مسئله می گوید که همه روزه شکایت هایی از سوی مردم به آنان می رسد اما اگر اداره شهرداری توجه نکند، مردم در دفاع از حق خود به دروازه این اداره خواهند آمد.

قرار بود شرکت قرار دادی با هزینه دست کم ۱۱۴ میلیون افغانی این جاده را آسفالت کند اما حال آنچه شهردار هرات می گوید، این شرکت از ادامه این پروژه انصراف داده است.

غلام حضرت مشفق، شهردار هرات به رادیو معراج می گوید که قرار است تا دو هفته آینده کار بازسازی این جاده دوباره از سرگرفته شود.

او گفت:” شرکتی که میخواست این پروژه را تطبیق کند انصراف داد و ما نمیخواهیم چونکه یک سال از وقت آن گذشته و روی این پروژه فعلآ ما کار میکنیم و میخواهیم که در بخش های مختلف تقسیم کنیم، ۴ بخش و با صلاحیت والی هرات باشد و به زود ترین فرصت افتتاح خواهد شد و  کار های تخنیکی جریان دارد و تا دو هفته آینده کار شروع میکنیم”.

جاده پایین آب – درب قندهار، اسپین ادی – درب قندهار و درب قندهار الی پل مالان از جمله این پروژه به شمار می رود و آنچه که شهردار هرات می گوید، احتمال می رود که دست کم ۱۶۰ میلیون افغانی این پروژه هزینه بر دارد.

هم اکنون باشندگان شماری از قریه جات ولسوالی های جنوب به شمول گذره و انجیل از مسیر درب قندهار در رفت و آمد هستند.

دسته بندی: گزارش‌ها, همه, ویژه برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد