مسئولان نمایندگی وزارت امور خارجه در ولایت هرات می‌گویند که کارهای اداری و رسمی ایجاد دفتر کنسولگری ترکیه در این ولایت به پایان رسیده و قرار است بزودی فعالیت‌های این کنسولگری رسما آغاز شود. امین‌الله آزادانی، رییس نمایندگی وزارت خارجه در هرات میگوید که همزمان با ایجاد دفتر کنسولگری ترکیه، پروازهای مستقیم هرات – استانبول […]

مسئولان نمایندگی وزارت امور خارجه در ولایت هرات می‌گویند که کارهای اداری و رسمی ایجاد دفتر کنسولگری ترکیه در این ولایت به پایان رسیده و قرار است بزودی فعالیت‌های این کنسولگری رسما آغاز شود.

امین‌الله آزادانی، رییس نمایندگی وزارت خارجه در هرات میگوید که همزمان با ایجاد دفتر کنسولگری ترکیه، پروازهای مستقیم هرات – استانبول نیز آغاز خواهد شد.

آقای آزادنی افزود که ترکیه روابط دیپلماتیک خوبی با افغانستان دارد و سالانه هزاران نفر از ساکنان این ولایت به‌منظور تجارت، درمان و تفریح به آن کشور سفر می‌کنند.

از سویی هم جیلانی فرهاد، سخنگوی والی هرات میگوید که تمام کارهای اداری ایجاد این کنسولگری به پایان رسیده و تنها تثبیت مکان دفتر باقی مانده است که این مکان نیز بزودی مشخص خواهد شد.

در حال حاضر کنسولگری کشورهای هند، ایران، ترکمنستان و پاکستان در ولایت هرات فعالیت دارد.

دسته بندی: خبرها, همه, ویژه برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد