اداره ترانسپورت هرات در سال جاری بیشترین عواید را نسبت به تمامی همتایان ولایتی خود داشته است. نجیب محمدی، رئیس اداره ترانسپورت هرات می گوید که عواید این اداره نظر به زمان مشابه در سال گذشته، حدود ۷۰ درصد افزایش یافته است. عواید اداره ی ترانسپورت سال گذشته بیش از ۳۱۰ میلیون افغانی بود اما […]

اداره ترانسپورت هرات در سال جاری بیشترین عواید را نسبت به تمامی همتایان ولایتی خود داشته است.

نجیب محمدی، رئیس اداره ترانسپورت هرات می گوید که عواید این اداره نظر به زمان مشابه در سال گذشته، حدود ۷۰ درصد افزایش یافته است.

عواید اداره ی ترانسپورت سال گذشته بیش از ۳۱۰ میلیون افغانی بود اما امسال به بیش از ۴۱۱ میلیون افغانی رسیده است.

آقای محمدی دلیل افزایش عواید این اداره را استفاده از شیوه درست مدیریتی عنوان کرده و می افزاید که این عواید از نقاط مختلف از جمله بنادر و ترمینال ها بدست آمده است.

ما ۱۳ بندر داریم که آنها را کنترول کردیم. سیستم را کمپیوتری کردیم. طبق اصول کمیشن ۳ فیصد از مردم اخذ می‌کنیم و همچنان از درک ترمینال ها بسیار عواید خوبی داریم. در سال حدود ۵۸۰ لک افغانی تنها از ۳ ترمینال خود عواید داریم.

زمانیکه صحبت از افزایش عواید به میان می آید سطح انتظار مردم مبنی بر عرضه خدمات بهتر دولتی و انجام کارهای عام‌المنفعه نیز بیشتر می شود.

اما رییس اداره ترانسپورت می گوید که عواید این اداره مستقیما به وزارت مالیه مواصلت کرده و این اداره در مصرف آن مختار نیست.

با این حال جیلانی فرهاد، سخنگوی والی هرات می گوید که درخواست ها مبنی بر اختصاص بودجه های کلان برای ولایت هرات از مقامات مرکزی صورت گرفته است.

این در حالیست که طی سه سال گذشته، چندین بار مسئولان ارشد اداره ی ترانسپورت هرات به دلایل مختلف از وظیفه برکنار و افراد جدیدی بجای آنان مقرر شده است.

دسته بندی: گزارش‌ها, همه, ویژه برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد