از هشتمین دور جشن “الفبا” از سوی مرکز تعلیمی خصوصی پروفسور سکینه یعقوبی در هرات تجلیل شد. بیش از ۲۰۰ کودک در مرکز تعلیمی خصوصی پروفسور سکینه یعقوبی، دوره های آمادگی را گذراندند. مسئولان مکتب پروفسور سکینه یعقوبی می گویند که از این میان، ۱۴۰ تن شان از صنف اول سند فراغت بدست آوردند. سیف […]

از هشتمین دور جشن “الفبا” از سوی مرکز تعلیمی خصوصی پروفسور سکینه یعقوبی در هرات تجلیل شد.

بیش از ۲۰۰ کودک در مرکز تعلیمی خصوصی پروفسور سکینه یعقوبی، دوره های آمادگی را گذراندند.

مسئولان مکتب پروفسور سکینه یعقوبی می گویند که از این میان، ۱۴۰ تن شان از صنف اول سند فراغت بدست آوردند.

سیف الدین راد مهر، مدیر این شعبه از مکتب بانو یعقوبی می گوید که هم اکنون در تلاش جذب شاگرد برای سال تعلیمی ۱۳۹۸ هستند.

جشن الفبا یکی از مراسم های مراکز دوره های ابتدایی است که از سوی نهاد ها به منظور تقدیر از دانش آموزان، سالی یکبار برگزار می شود.

با این حال کودکانی که این دوره را سپری کرده اند خوشحال به نظر می رسند و می گویند در تلاش پیشرفت هستند.

والدین این کودکان از مسئولان مکاتب پروفسور سکینه یعقوبی و دفتر AIL ابراز امتنان میکنند و می گویند که انستیتوت آموزشی افغان تاکنون فعالیت های چشم گیری داشته است.

پروفسور سکینه یعقوبی، طی سالهای اخیر در کنار ایجاد مکاتب خصوصی، چندین مرکز آموزشی و آمادگی را نیز در کشور ایجاد کرده  که در عرصه پیشرفت علم و دانش در جامعه کمک شایانی کرده است.

علی اکبر زرین، معاون انستیوت آموزشی افغان می گوید که بانو یعقوبی تلاش دارد تا در کنار ایجاد مکاتب، زمینه فعال سازی دانشگاه را نیز فراهم کند.

انستیتوت آموزشی افغان ” AIL”  در سال ۱۳۷۴ تاسیس و تا حال زیر نظر پروفسور سکینه یعقوبی، در کنار ایجاد مکاتب و مراکز آموزشی، در بخش های صحت، مشوره دهی حقوقی برای شهروندان، اداره و مدیریت و آگاهی عامه برای بیش از ۱۲ میلیون تن خدمات ارایه کرده است.

دسته بندی: گزارش‌ها, همه, ویژه برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد