با آنکه قرار است روز شنبه هفته آینده انتخابات پارلمانی برگزار شود اما مسئولان کمیسیون انتخابات، مقام های امنیتی و ترافیک از وضع محدودیت های ویژه برای این روز خبر می دهند. احمد شاه قانونی، رئیس کمیسیون انتخابات هرات می گوید که در روز انتخابات، ورود موبایل های که قابلیت عکاسی و فیلمبرداری دارند به […]

با آنکه قرار است روز شنبه هفته آینده انتخابات پارلمانی برگزار شود اما مسئولان کمیسیون انتخابات، مقام های امنیتی و ترافیک از وضع محدودیت های ویژه برای این روز خبر می دهند.

احمد شاه قانونی، رئیس کمیسیون انتخابات هرات می گوید که در روز انتخابات، ورود موبایل های که قابلیت عکاسی و فیلمبرداری دارند به اتاق رای دهی ممنوع است.

ظاهرا این تصمیم پس از انتشار شایعاتی گرفته شده است که گویا برخی نامزدان به رای دهندگان در بدل ارائه عکس از برگه ی رای دهی شان وعده های مالی داده بودند.

از سویی دیگر غلام نبی فرخی، مدیر ترافیک هرات می گوید که طبق فیصله شورای فرماندهی پلیس هرات، گشت و گذار تمام وسایط نقلیه در روز انتخابات در شهر ممنوع اعلان شده و احتمال می رود که یک روز قبل از انتخابات، “روز جمعه” این محدودیت در شهر وضع شود.

مسئولان فرماندهی پلیس هرات می گویند که در روز انتخابات، تنها وسایط نقلیه ای حق گشت و گذار دارند که کارت تردد ویژه داشته باشند.

عبدالاحد ولی زاده سخنگوی فرماندهی پلیس هرات نیز می گوید که این برنامه، به منظور تامین امنیت روز انتخابات روی دست گرفته شده است.

همزمان با این، مسئولان اداره ی هرات آمبولانس، از ارائه ی خدمات ۲۴ ساعته و رایگان به شهروندان این ولایت خبر داده اند.

محمد ابراهیم محمدی، مسئول هرات آمبولانس به رادیو معراج می گوید که در روز انتخابات، ۲۰ عراده آمبولانس همراه با ۵۸ کارمند این بخش، جهت ارایه خدمات صحی آمادگی دارند.

 این در حالیست که قرار است در ۲۸ میزان ماه جاری، روز شنبه هفته آینده، انتخابات پارلمانی کشور برگزار شود.

دستکم ۱۶۱ تن در هرات خود را برای رسیدن به ۱۷ چوکی پارلمان کاندیدا کرده اند.

دسته بندی: گزارش‌ها, همه, ویژه برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد