۴ مخالف مسلح دولت در جریان عملیات نیروهای پلیس در ولسوالی غوریان هرات کشته شدند. این عملیات به رهبری جنرال امین الله امرخیل، فرمانده پلیس هرات راه اندازی شده و طی آن قریه های بزکش، کشمیران و گنگ غوریان از وجود مخالفان مسلح دولت پاکسازی شده است. بر اساس خبرنامه پلیس هرات، یک تن از […]

۴ مخالف مسلح دولت در جریان عملیات نیروهای پلیس در ولسوالی غوریان هرات کشته شدند.

این عملیات به رهبری جنرال امین الله امرخیل، فرمانده پلیس هرات راه اندازی شده و طی آن قریه های بزکش، کشمیران و گنگ غوریان از وجود مخالفان مسلح دولت پاکسازی شده است.

بر اساس خبرنامه پلیس هرات، یک تن از مخالفان مسلح دولت در جریان این عملیات از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شده است و ۴ میل سلاح کلاشینکوف و مقداری مهمات گروه طالبان نیز بدست این نیروها افتاده است.

این عملیات بدنبال ربوده شدن یک ملی بس شهری از مسیر هرات – غوریان و گلوله باری افراد مسلح بر یک موتر شخصی راه اندازی شده است.

در جریان گلوله باری افراد مسلح بر یک موتر شخصی، یک تن جان باخت و دو تن دیگر شامل یک خانم و یک کودک زخمی شدند.

در همین حال پلیس هرات از پس گیری این ملی بس و یک عرادّه تانکر که چندی قبل از سوی همین افراد ربوده شده بود نیز خبر داده است.

ولسوالی غوریان در این اواخر شاهد ناامنی های زیادی بوده و خدمات شبانه ی شرکت های مخابراتی نیز به دلیل تهدید طالبان قطع شده است.

با این حال پلیس هرات میگوید که در این عملیات قرارگاه دو فرمانده طالبان بنام های “ملا حلیم” و “مولوی عبدالرحمن” تخریب شده و تجهیزات آنتن های مخابراتی که از سوی این افراد ربوده شده بود نیز بدست پلیس افتاده است.

فرمانده امنیه هرات تاکید کرده است که این عملیات تا پاکسازی کامل ولسوالی غوریان از حضور مخالفان مسلح دولت ادامه خواهد داشت.

دسته بندی: خبرها, همه, ویژه برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد