از چند سال به این طرف نیروهای امنیتی در سطح شهر به گونه مقطعی ایست های باز برسی را ایجاد کرده اند که تاکنون نتیجه آنچنانی در امر سرکوب سارقین مسلح و افراد آشوب گر را در پی نداشت. حال برای اولین بار در هرات فرماندهی پلیس این ولایت برای مبارزه با نا هنجاری های […]

از چند سال به این طرف نیروهای امنیتی در سطح شهر به گونه مقطعی ایست های باز برسی را ایجاد کرده اند که تاکنون نتیجه آنچنانی در امر سرکوب سارقین مسلح و افراد آشوب گر را در پی نداشت.

حال برای اولین بار در هرات فرماندهی پلیس این ولایت برای مبارزه با نا هنجاری های اجتماعی و تهدیدات امنیتی در سطح شهر قطعه خاص پلیس ضد آشوب معرفی کرد.

امین الله امر خیل فرمانده پلیس هرات می گوید که این قطعه وظیفه دارند که مجرمین و افراد ولگرد را سرکوب کنند.

قطعه ضد آشوب پلیس، در تشکیلات وزارت امور داخله نیست اما فرمانده پلیس هرات می گوید که تشکیلات بخش ضد آشوب را از بخش های دیگر پلیس فراهم و تلاش دارد تا از این طریق سطح جرایم جنایی را در این ولایت به حد اقل برساند.

قطعه ضد آشوب فرماندهی پلیس هرات، فعالیت خود را امروز با مانور و نمایش تجهیزات خود در سطح شهر آغاز کرد.

با این حال شماری از شهروندان هرات از ایجاد این قطعه خرسند به نظر می رسند و از مسئولان امنیتی میخواهند که به گونه دایمی این بخش را فرماندهی کنند.

با این حال برخی از اعضای شورای ولایتی هرات در صورتی فعالیت این قطعه را موثر میخوانند که به گونه جدی وارد عمل شود.

قطعه ضد آشوب هرات در حالی به فعالیت آغاز کرده که همه روزه نگرانی ها از وجود افراد ولگرد و سارقین مسلح موتورسایکل سوار نزد شهروندان هرات افزایش می یابد.

فعالیت این بخش پلیس در حال حاضر فقط در سطح شهر محدود می شود و قرار است در آینده در ولسوالی ها نیز به فعالیت آغاز کند.

دسته بندی: گزارش‌ها, همه, ویژه برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد