سیمینار “روش‌های جدید تدریس” که از سوی انستیتوت آموزشی افغان به رهبری پروفیسور سکینه یعقوبی، مادر آموزش و پرورش افغانستان در ولایت دایکندی آغاز شده بود، موفقانه به پایان رسید. در این سمینار بیش از پنجصد نفر از آموزگاران و دانش آموزان این ولایت با روشهای جدید تدریس، صحت، رهبری، مدیریت و مهارتهای زندگی آشنایی […]

سیمینار “روش‌های جدید تدریس” که از سوی انستیتوت آموزشی افغان به رهبری پروفیسور سکینه یعقوبی، مادر آموزش و پرورش افغانستان در ولایت دایکندی آغاز شده بود، موفقانه به پایان رسید.

در این سمینار بیش از پنجصد نفر از آموزگاران و دانش آموزان این ولایت با روشهای جدید تدریس، صحت، رهبری، مدیریت و مهارتهای زندگی آشنایی یافتند.

در محفل اختتامیه مولوی مهدی موسوی، معاون ریاست معارف دایکندی نقش برنامه‌های آموزشی دفتر انستیتوت آموزشی افغان را در ولایت محروم و فقیرنشین شهر نیلی، موثر و حایزاهمیت خواند.

او گفت:” ما علاقمند ارتباطات بیشتر با این انستیتوت هستیم و جامعۀ معارف این ولایت بستر مناسبی برای تدویر همچو پروگرام های ارزنده و مفید است چراکه مردم این ولایت علاقمندی بی نهایت به آموزش دارند و صدالبته باید به محراق توجه قرار بگیرند”.

همزمان احسان احمد ساحل، مشاور علمی این انستیتوت ضمن یادآوری از خدمات ارزنده و آکادمیک مادر آموزش و پرورش افغانستان گفت:” بانو یعقوبی معتقد است یادگیری روشهای جدید تدریس یک موتور محرک برای آموزگاران است. برقراری ارتباط با دیگران و همکاری از مهمترین اصول درسی معلمان است و استادان باید اصل شاگردمحوری و کار تیمی را مبنای تدریس خود بسازند تا نسل آینده با برقراری ارتباط خوب با دیگران و باور بخود به تعالی و شکوفایی دست پیدا کند”.

گفتنیست که این سمینار پیش از این در ولایت بامیان برگزار شده بود که بیش از ششصد آموزگار و دانش‌آموز در آن اشتراک داشتند.

دسته بندی: خبرها, همه, ویژه برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد