کارگاه‌های روش‌های جدید تدریس، صحت، رهبری و مهارت‌های زندگی که ده روز قبل از سوی انیستیتوت آموزشی افغان (AIL) در بامیان آغاز شده بود، موفقانه به پایان رسید. در این کارگاه‌ها بیش از شش‌صد آموزگار و دانش‌آموز از سطح شهر و ولسوالی‌های بامیان اشتراک داشتند. ابوالحسن نبی زاده، آمر معارف شهر به نمایندگی از معارف […]

کارگاه‌های روش‌های جدید تدریس، صحت، رهبری و مهارت‌های زندگی که ده روز قبل از سوی انیستیتوت آموزشی افغان (AIL) در بامیان آغاز شده بود، موفقانه به پایان رسید.

در این کارگاه‌ها بیش از شش‌صد آموزگار و دانش‌آموز از سطح شهر و ولسوالی‌های بامیان اشتراک داشتند.

ابوالحسن نبی زاده، آمر معارف شهر به نمایندگی از معارف ولایت بامیان که در محفل پایانی این کارگاه‌ها اشتراک کرده بود، ضمن تمجید از خدمات بی شائبه پروفیسور سکینه یعقوبی (مادر آموزش و پرورش افغانستان) برنامه‌های انستیتوت آموزشی افغان را در سطح عالی ارزیابی کرد و خواهان برگزاری بیشتر این کارگاه‌ها درسطح این ولایت شد.

همزمان احسان احمد ساحل، مشاور علمی انستیتوت آموزشی افغان، نقش استادان و فراگیری روش‌های جدید تدریس را تنها راه پیشرفت و توسعه‌ی دانش پایدار در کشور عنوان کرد.

وی گفت: “انستیتوت آموزشی افغان AIL  به رهبری مادر آموزش و پرورش افغانستان در راستای آموزش روش‌های جدید تدریس برای استادان، ایجاد کنفرانس‌های علمی، فراهم آوری زمینۀ تحصیل برای جوانان و آگاهی‌دهی امور حقوقی، در اکثر نقاط افغانستان گام‌های ارزنده‌ای برداشته و همیشه در خدمت جامعه قرار دارد”.

انستیتوت آموزشی افغان ۳۰ سال است که برای شهروندان افغانستان در داخل و بیرون از افغانستان در راستای تعلیم و تربیه و صحت ارائه خدمات می‌کند.

دسته بندی: خبرها, همه, ویژه برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد