کارگاه‌های میتدولوژی و صحت دفتر انستیتوت آموزشی افغان به رهبری پروفیسور سکینه یعقوبی مادر آموزش و پرورش افغانستان که در ولایت بلخ راه‌اندازی شده بود، موفقانه پایان یافت.در این دوره آموزشی بیش از دو صد تن از استادان، محصلین، مدیران مکاتب و فعالین آموزشی شرکت داشتند.احسان احمد ساحل، مشاور علمی دفتر انستیتوت آموزشی افغان که […]

کارگاه‌های میتدولوژی و صحت دفتر انستیتوت آموزشی افغان به رهبری پروفیسور سکینه یعقوبی مادر آموزش و پرورش افغانستان که در ولایت بلخ راه‌اندازی شده بود، موفقانه پایان یافت.
در این دوره آموزشی بیش از دو صد تن از استادان، محصلین، مدیران مکاتب و فعالین آموزشی شرکت داشتند.
احسان احمد ساحل، مشاور علمی دفتر انستیتوت آموزشی افغان که جهت تدویر این کارگاه‌های آموزشی به ولایت بلخ سفر کرده، به نقش موثر دفتر AIL در سه دهۀ اخیر برای معارف افغانستان اشاره کرده است.
آقای ساحل گفته که بانو یعقوبی معتقد به آموزش فعال نوین است که به شکل شاگرد محوری و سیستم مشارکت آموزشی طبق روشهای نوین تدریس باشد.
در ادامه هیئت رهبری معارف بلخ از خدمات شایان دفتر انستیتوت آموزشی افغان ابراز سپاس نموده است.
محسن آقا محسنی، آمر برنامۀ سوادآموزی ولایت بلخ به نمایندگی از ریاست معارف این ولایت برنامه‌های آموزشی دفتر انستیتوت آموزشی افغان را موثر توصیف کرده و خواستار تدویر ورکشاپ‌های بیشتر برای معارف بلخ شده است.
در پایان این برنامه، لوح سپاسی به مناسبت خدمات چندین ساله مادر آموزش و پرورش افغانستان بانو پروفیسور سکینه یعقوبی، توسط هیئت رهبری معارف بلخ به همکاران‌شان اهدا شد.
گزارشگر: محمد احمدی

دسته بندی: خبرها, همه, ویژه برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد