انستیتیوت آموزشی افغان  «AIL» به رهبری پروفیسور سکینه یعقوبی، مادر آموزش و پرورش افغانستان، برای بیش از۴۰۰ تن از شاگردان پرورشگاه‌ها لباس عیدی توزیع کرد. علی اکبر زرین، معاون انستیتیوت آموزشی افغان، می‌گوید که به سلسله برنامه‌های کمک‌رسانی و به پیشواز از عید فطر، این دهمین روند توزیع بسته‌های عیدی است. بیشتر این کودکان و […]

انستیتیوت آموزشی افغان  «AIL» به رهبری پروفیسور سکینه یعقوبی، مادر آموزش و پرورش افغانستان، برای بیش از۴۰۰ تن از شاگردان پرورشگاه‌ها لباس عیدی توزیع کرد.

علی اکبر زرین، معاون انستیتیوت آموزشی افغان، می‌گوید که به سلسله برنامه‌های کمک‌رسانی و به پیشواز از عید فطر، این دهمین روند توزیع بسته‌های عیدی است.

بیشتر این کودکان و نوجوانان از داشتن پدر و یا هم مادر محروم هستند.

آنان می‌گویند که نه تنها امسال خوشحال هستند بلکه از هفت سال به این طرف، پروفیسور سکینه یعقوبی برای آنان خوشحالی و لبخند به ارمغان آورده است.

همه ساله دفتر انستیتیوت آموزشی افغان با آغاز ماه مبارک رمضان کمک‌های انسان‌دوستانه را برای خانواده‌ها و افراد بی بضاعت روی دست می‌گیرد.

ولی‌شاه بهره، مشاور ارشد پروفیسور سکینه یعقوبی می‌گوید این دفتر امسال برای دستکم یک هزار خانواده بی‌بضاعت کمک کرده است.

انستیتیوت آموزشی افغان سالانه برای دستکم ۱۰ هزار خانواده کمک‌های بشردوستانه انجام می‌دهد.

این دفتر در سال ۱۳۷۴ تاسیس و تا حال زیر نظر پروفسور سکینه یعقوبی در کنار تحت پوشش قرار دادن پرورشگاه‌ها و ایجاد مکاتب و مراکز آموزشی، در بخش‌های صحت، مشوره‌دهی حقوقی برای شهروندان و ایجاد مراکز فن و حرفه برای بیش از ۱۲ میلیون تن خدمات ارایه کرده است.

محمد احمدی

دسته بندی: گزارش‌ها, همه, ویژه برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد