به گفته نمایندگان پارلمان اوکراین، روسیه با هدف قرار دادن یک کارخانه تولید فلزات در شهر ماریوپل آن را تخریب کرده است. کارخانه “آزواستال” یکی از بزرگترین کارخانجات تولید فلزات در اروپا بود. ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهوری اوکراین فعالیت ۱۱ حزب را ممنوع اعلام کرده است؛ به گفته آقای زلنسکی این ممنوعیت تا زمان برقراری […]

  • به گفته نمایندگان پارلمان اوکراین، روسیه با هدف قرار دادن یک کارخانه تولید فلزات در شهر ماریوپل آن را تخریب کرده است. کارخانه “آزواستال” یکی از بزرگترین کارخانجات تولید فلزات در اروپا بود.
  • ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهوری اوکراین فعالیت ۱۱ حزب را ممنوع اعلام کرده است؛ به گفته آقای زلنسکی این ممنوعیت تا زمان برقراری حکومت نظامی برقرار خواهد بود؛ بعضی از این احزاب به ارتباط با دولت روسیه متهم شده‌اند.
  • ارتش اوکراین می‌گوید که نیروهای روسیه به جای آغاز حملات جدید، عمدتا بر جبران خسارات خود و تعمیر تجهیزات آسیب‌دیده در طول روز شنبه متمرکز شده‌اند.
  • مقامات اوکراین می گویند که موفق شده اند ۷۱ کودک را از یک یتیم خانه در شهر سومی به منطقه امن منتقل کنند. این نوزادان هفته های گذشته را در پناهگاه گذرانده بودند. مقامات شهری در ماریوپل روز شنبه روسیه را متهم کردند که طی هفته گذشته هزاران نفر از مردم محلی را بر خلاف میل آنها از مرز عبور داده و به روسیه برده است
  • وزارت دفاع روسیه می‌گوید برای دومین بار با موشک‌های مافوق صوت، نیروهای اوکراینی را هدف قرار داده است. مقام‌های روس گفته‌اند این حمله با سیستم موشکی “کینژال” انجام شده و یک مرکز ذخیره سوخت در جنوب اوکراین را منهدم کرده است.
دسته بندی: خبرها, همه, ویژه برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد