“خداشناسی و جایگاه انسان از دیدگاه علم و ساینس” عنوان مقاله علمی و تحقیقی است که از میان ۱۲ مقاله علمی برتر در سطح افغانستان مقام نخست را در کشور کسب کرده است. مشتاق احمد، استاد دانشکده مهندسی دانشگاه هرات نویسنده این مقاله تلاش دارد تا اثرش را در ژورنالها و محافل علمی دنیا ارایه […]

“خداشناسی و جایگاه انسان از دیدگاه علم و ساینس” عنوان مقاله علمی و تحقیقی است که از میان ۱۲ مقاله علمی برتر در سطح افغانستان مقام نخست را در کشور کسب کرده است.

مشتاق احمد، استاد دانشکده مهندسی دانشگاه هرات نویسنده این مقاله تلاش دارد تا اثرش را در ژورنالها و محافل علمی دنیا ارایه کند.

این استاد دانشگاه ۵ ماه روی مقاله کار کرده است.

رشته مهندسی برای او الهام بخش بوده تا این مقاله علمی را بنویسد. مقاله‌یی که پیام مهمی دارد؛ خداشناسی در تمام رشته‌ها و ابعاد زندگی!

سالانه در دانشگاه هرات نزدیک به ۲۰۰ مقاله علمی به چاپ میرسد.

ژورنال تحقیقی این نهاد علمی به تازگی اعتبار بین المللی را بدست آورده است. 

سلطان احمد ترکی؛ معاون علمی دانشگاه هرات می گوید که “خداشناسی و جایگاه انسان از دیدگاه علم و ساینس” نخستین مقاله ای است که در چاپ بعدی نشریه تحقیقی دانشگاه به چاپ خواهد رسید.

دانشگاههای افغانستان بیشتر جنبه آموزشی دارند نه تحقیقی. تحقیق علمی و یافتن مشکلات و راه حل آنها می تواند تنها درمان واقعی مشکلات افغانستان باشد.

دسته بندی: گزارش‌ها, همه, ویژه برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد