مسئولان دراین دفتر می گویند که به سلسله برنامه های کمک رسانی در ماه مبارک رمضان این پنجمین روند توزیع بسته های مواد غذایی است. شکوفه یزدانی، مسئول مراکز آموزشی انستیتیوت آموزشی افغان  می‌گوید: که این پنجمین دوره است که انستیتوت آموزشی افغان در این ماه رمضان به نیازمندان کمک ارایه کرده است. او همینطور […]

مسئولان دراین دفتر می گویند که به سلسله برنامه های کمک رسانی در ماه مبارک رمضان این پنجمین روند توزیع بسته های مواد غذایی است.

شکوفه یزدانی، مسئول مراکز آموزشی انستیتیوت آموزشی افغان  می‌گوید: که این پنجمین دوره است که انستیتوت آموزشی افغان در این ماه رمضان به نیازمندان کمک ارایه کرده است. او همینطور اشاره می‌کند که در این دوره، نهصد و شصت خانواده تحت پوشش قرار گرفته‌اند.

از آغاز ماه مبارک رمضان تاکنون برای دستکم یک هزار خانواده بی بضاعت و کم توان اقتصادی کمک صورت گرفته

برنامه توزیع کمک های غذایی از سالها به این طرف، به همت پروفیسیور سکینه یعقوبی، مادر آموزش و پرورش کشور ادامه دارد.

این در حالیست که در سال گذشته، شیوع ویروس کرونا سبب شد تا بسیاری از فامیل های بی بضاعت با کمبود مواد غذایی روبرو شوند.

خانواده هایی که امروز این کمک ها را دریافت کرده اند امیدوار به ادامه ی این کمک ها هستند.

بیکاری و شیوع کرونا، سبب شده تا نرخ فقر در افغانستان به شدت افزایش یابد و شمار زیادی از خانواده ها مصئونیت غذایی نداشته باشند.

مسئولان اداره محلی هم با تقدیرازاین اقدام خیرخواهانه ی انستیتیوت آموزشی افغان «AIL» می گویند که این دفتر نه تنها در این راستا بلکه در بخش های مختلف از جمله آموزش و پرورش فعالیت های موثری داشته است.

مونسه حسن زاده، معاون اجتماعی مقام ولایت هرات می‌گوید: دستگیری از نیازمندان یکی از وظایف اسلامی و شهروندی ما است. همینطور او با اشاره به کمک‌ها و خیرخواهی‌های پروفیسیور یعقوبی، این کمک‌ها قدردانی می‌کند.

هرساله با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، چشم افراد بی بضاعت به نهاد های خیریه و دستان پر مهرافراد خییر دوخته می شود.

مسئولان در انستیتیوت آموزشی افغان «AIL» می گویند که جدا از برنامه های کمک رسانی در ماه مبارک رمضان، سالانه این دفتر برای دستکم ۱۰ هزار خانواده کمک های بشردوستانه انجام می دهد.

ویراستار: محمد احمدی

دسته بندی: گزارش‌ها, همه, ویژه برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد