شماری از جوانان تاجر در هرات، فعالیت ها و محصولات شرکت های خود را امروز در نمایشگاهی تحت نام “تاجران جوان” به دید عموم گذاشتند. برگزار کنندگان هدف از راه اندازی این نمایشگاه را تشویق جوانان به سرمایه گذاری و انعکاس تولیدات داخلی عنوان میکنند. زبیر رحیمی، رئیس اتحادیه تاجران جوان در هرات می گوید […]

شماری از جوانان تاجر در هرات، فعالیت ها و محصولات شرکت های خود را امروز در نمایشگاهی تحت نام “تاجران جوان” به دید عموم گذاشتند.

برگزار کنندگان هدف از راه اندازی این نمایشگاه را تشویق جوانان به سرمایه گذاری و انعکاس تولیدات داخلی عنوان میکنند.

زبیر رحیمی، رئیس اتحادیه تاجران جوان در هرات می گوید که در این نمایشگاه، تولیدات داخلی از جمله، صنایع دستی، لوازم برقی، قالین، مواد غذایی و محصولات زراعتی در ۸۰ غرفه به دید عموم گذاشته شده است.

او گفت:” نمایشگاه های که تا حال از سه سال به  این طرف برگزار کردیم با استقبال کم نظیری مواجه شده و حضور مردم شاهد بودیم و هدف از این نمایشگاه آشنایی مردم با تولیدات داخلی است.”

دست کم ۱۵ غرفه در این نمایشگاه ویژه ی بانوان تجارت پیشه است.

با این حال تاجران جوان با ابراز خرسندی از تاثیر گذاری نمایشگاه های قبلی، از دولت میخواهند که زمینه ایجاد نمایشگاه های مشابه را در داخل و خارج از کشور فراهم سازد.

در همین حال خلیل احمد یارمند، آمر اتاق تجارت و صنایع هرات میگوید که در سال ۲۰۱۹ در تلاش راه اندازی نمایشگاه های مختلفی به منظور معرفی تولیدات داخلی در سطح ملی و بین الملی اند.

او گفت:” اتاق تجارت و صنایع افغانستان پلان های وسیعی برای ایجاد سرمایه گذاری های جدید دارد و همچنان برنامه ریزی برای ایجاد نمایشگاه ها در داخل و بیرون از افغانستان داریم.

این سومین سال است که نمایشگاه تاجران جوان در ولایت هرات برپا می شود. دروازه نمایشگاه “تاجران جوان” برای مدت سه روز بر روی عموم مردم باز است.

دسته بندی: گزارش‌ها, همه, ویژه برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد