ده ها تن از مالکان موترهای مسافربری داخل شهری، در مقابل دفتر والی هرات دست به تجمع اعتراضی زده‌ و خواستار معاف شدن باقیات جواز سیر موتر های شان شدند. این معترضان توسط ده ها عرادّه موتر نوع “فلانکوچ” جاده ولایت را برای ساعاتی مسدود کردند و از اداره ترانسپورت و ترافیک خواستند که در […]

ده ها تن از مالکان موترهای مسافربری داخل شهری، در مقابل دفتر والی هرات دست به تجمع اعتراضی زده‌ و خواستار معاف شدن باقیات جواز سیر موتر های شان شدند.

این معترضان توسط ده ها عرادّه موتر نوع “فلانکوچ” جاده ولایت را برای ساعاتی مسدود کردند و از اداره ترانسپورت و ترافیک خواستند که در کنار معاف باقیات جواز سیر موتر های شان، مانع باز گذاشتن دروازه عقبی موترهای شان نشوند.

از چند سال به این طرف شماری از موتر های مسافر بری داخل شهری بدون جواز سیر در حال گشت و گذار هستند و مالکان شماری از این موترها هم تا کنون باقیات جواز سیر را پرداخته نکرده اند.

نجیب الله محمدی، رئیس اداره ترانسپورت زمینی هرات از رانندگان موترهای فلانکوچ میخواهد که باقیات جواز سیرهای شان را به زودترین فرصت پرداخت کنند در غیر آن طبق قانون با آنان برخورد خواهد شد.

در همین حال، مسئولان فرماندهی پلیس هرات می گویند که در جلسه مسئولان ارشد این ولایت، فیصله صورت گرفته که ۹۵ درصد مالیات موترهای فلانکوچ داخل شهری معاف شود.

امین الله امرخیل، فرمانده پلیس هرات به خبرنگاران می گوید که این برای زمان محدودی تعیین شده تا کمکی برای مالکان این موترها کرده باشند.

در خیابان های هرات بیش از ۳۰۰ هزار وسایط نقلیه مختلف تردد دارد.

از این میان حدود ۱۸۰۰ عراده موتر در هشت مسیر، برای باشندگان هرات خدمات مسافربری داخل شهری را ارائه میکنند.

دسته بندی: خبرها, گزارش‌ها, همه, ویژه برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد