هنوز بیشتر از سه ماه از تقرری امان‌الله مبین فرمانده قول‌اردو ۲۰۷ ظفر نگذشته است که امروز مسئولان وزارت دفاع محمد ناصر هدایت را به‎عنوان فرمانده جدید این پایگاه در حوزه غرب معرفی کرده‌اند. تصمیم تبدیل و تغییر فرماندهان قول‌اردوهای کشور بعد از حمله‌ی خونین طالبان بر قول‌اردوی ۲۰۹ شاهین اتخاذ شد. در مراسم معرفی […]

هنوز بیشتر از سه ماه از تقرری امان‌الله مبین فرمانده قول‌اردو ۲۰۷ ظفر نگذشته است که امروز مسئولان وزارت دفاع محمد ناصر هدایت را به‎عنوان فرمانده جدید این پایگاه در حوزه غرب معرفی کرده‌اند.

تصمیم تبدیل و تغییر فرماندهان قول‌اردوهای کشور بعد از حمله‌ی خونین طالبان بر قول‌اردوی ۲۰۹ شاهین اتخاذ شد.

در مراسم معرفی آقای هدایت،  مسئولان وزارت دفاع بر نابود‌سازی دشمنان و گروه‌های هراس افکن تأکید کردند.

مراد‌علی مراد معاون لوی درستیز وزرات دفاع ملی که به مراسم فرمانده ی جدید قول اردوی ظفر به هرات آمده می‌گوید: پس از این به‌جای دعوت کردن طالبان به پروسه صلح، آنان‌را در میدان‌های نبرد نابود خواهند ساخت.

او هم‌چنان می‌افزاید که به‌تمام نظامیان صلاحیت داده می‌شود تا از تمام امکانات برای نابود‌سازی طالبان استفاده کنند.

او خطاب به نیروهای امنیتی گفت: “سنگرداران عزیز، تروریستان و دشمنان وطن را که به هر نام و لباسی باشد، تعقیب نمایید و تا حدی که نابود شود”.

در همین‌حال مسئولان فرماندهی قول‌اردو ۲۰۷ ظفر در حوزه غرب برای مخالفان مسلح پیام‌های نیز دارند.

محمد ناصر هدایت  فرمانده جدید قول‌اردوی ۲۰۷ ظفر به‌گروه‌های مخالف مسلح دولت هشدار می‌دهد که حوزه غرب را به گورستان گروهای مخالف مبدل خواهند ساخت.

او می‎گوید: “من به‎عنوان خادم و قومندان جدید این قول‎اردو به دشمنان هشدار می‎دهم که بیایند به پروسه صلح بپیوندند و در غیر آن زون غرب را به گورستان دشمنان و نوکران آی- اس-آی تبدیل خواهیم کرد”.

در همین‌حال مسئولان  محلی هرات می‌گویند که در این اواخر حمایت‌های مردم از نیروهای مسلح بیشتر شده‌است. محمد آصف رحیمی والی هرات تأکید می‌کند که نظامیان کشور انتقام خون شهدا و نیروهای امنیتی کشور را از تروریستان خواهند گرفت.

او می‌گوید: “من از تمام شما عزیزان و صاحب‏ منصبان می‎خواهم که انتقام خون شهدا را چندین برابر بگیریم و باید بفهمند که خون این بی‎گناهان گرفتنی است”.

گفتنی‌است امان‌الله مبین از فرماندهان ارشد وزارت دفاع ملی بعد از شهادت جنرال محی‎الدین غوری به‌صفت فرمانده‌ قول‌اردوی ظفر معرفی شده بود و حال قرار است که آقای مبین به‌عنوان فرمانده قول‌اردو ۲۰۹ شاهین در شمال کشور مقرر شود.

آقای هدایت، فرمانده‌ی جدید قول‌اردوی ظفر نیز پیش از این در ولایت پکتیا فعالیت کرده است.

 

دسته بندی: سلامت, گزارش‌ها, همه, ویژه برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد