در ادامه عملیات پاکسازی نیروهای امنیتی در ولسوالی بالابلوک ولایت فراه، بیش از ۳۰ تن مخالفان کشته و بیش از ۲۰ تن دیگر شان زخمی شده اند. بر اساس گفته‎های نورالحق خالقی؛ سخنگوی پولیس فراه، در حملات نیروهای مشترک نیروهای امنیتی و دفاعی در منطقه “شیوان” ولسوالی بالابلوک ولایت فراه، روز گذشته بیش از ۳۰ […]

در ادامه عملیات پاکسازی نیروهای امنیتی در ولسوالی بالابلوک ولایت فراه، بیش از ۳۰ تن مخالفان کشته و بیش از ۲۰ تن دیگر شان زخمی شده اند.

بر اساس گفته‎های نورالحق خالقی؛ سخنگوی پولیس فراه، در حملات نیروهای مشترک نیروهای امنیتی و دفاعی در منطقه “شیوان” ولسوالی بالابلوک ولایت فراه، روز گذشته بیش از ۳۰ طالب کشته شده و بیش از بیست تن دیگر شان زخمی شده اند.

در این عملیات سه عراده وسایل نقلیه طالبان مورد هدف قرار گرفته و تخریب شده است، اما آقای خالقی از تلفات نیروهای امنیتی چیزی نگفته است.

در همین حال آقای خالقی آسیب رسیدن به افراد ملکی را رد کرده و عبدالحکیم رسولی؛ رئیس شفاخانه مرکزی فراه می‎گوید که تاکنون تو زخمی از منطقه شیوان به این شفاخانه منتقل شده است و وضعیت صحی آنان قابل نگرانی نمی‌باشد.

این عملیات در حالی است که از سه روز بدینسو عملیات زمینی و هوایی نیروهای امنیتی بر مواضع طالبان در منطقه شیوان جریان دارد.

دسته بندی: خبرها, همه برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد