سرقت‌های مسلحانه و ناامنی‌های هرات سرانجام پای یک هیأت بلندپایه امنیتی و مقام‌های ارشد وزارت داخله را به این ولایت کشاند. مسؤلان محلی در هرات می‌گویند، این هیأت  در جریان چند روز قرار است ناامنی‌ها در این ولایت را بررسی کرده و در این مورد تصمیم‌گیری کند. جیلانی فرهاد سخنگوی والی هرات می‌گوید این هیأت […]

سرقت‌های مسلحانه و ناامنی‌های هرات سرانجام پای یک هیأت بلندپایه امنیتی و مقام‌های ارشد وزارت داخله را به این ولایت کشاند.

مسؤلان محلی در هرات می‌گویند، این هیأت  در جریان چند روز قرار است ناامنی‌ها در این ولایت را بررسی کرده و در این مورد تصمیم‌گیری کند.

جیلانی فرهاد سخنگوی والی هرات می‌گوید این هیأت در گام نخست با مسؤلان امنیتی و بعد با بزرگان دیدار خواهند داشت.

او می‌گوید: “هیأتی جنایی متشکل از بخش‌های پولیس جنایی و سایر بخش‌ها توظیف شده اند تا عوامل سرقت‌ها، ناامنی‌ها و چالش‌های نیروهای امنیتی را به‌گونه‌ی مسلکی بررسی نمایند و راهکارها را بر اساس نتایج تحقیقات ارائه نمایند”.

از سوی دیگر شورای ولایتی هرات تأکید می‌کند که این هیأت باید عاملان ناامنی‌های این ولایت را شناسایی و بازداشت کند.

مسؤل کمیته‌ی امنیتی شورای ولایتی هرات می‌گوید این هیأت باید تمام عوامل ناامنی‌های این ولایت را به‌گونه‌ای جدی بررسی کرده و برای ریشه‌کن کردن سرقت‌های مسلحانه راه‌کارهای مناسبی را عملی سازد.

محمد مهدی حدید تأکید می‌کند که ناامنی‌‎ها به‌ویژه سرقت‌‎های مسلحانه در هرات نگران کننده است و در میان باشنده‌های این ولایت وحشت به‌وجود آورده است.

او می‌گوید: “ما امیدواریم که هیأتی که از کابل می‌آید، قاطعانه تمام عوامل را بررسی نمایند و هر کسی‌که تخطی می‌نماید، باید شناسایی شوند و به پنجه قانون سپرده شوند”.

این هیأت وزارت داخله در حالی به هرات آمده است که در هفته‌های اخیر سرقت‌های سازمان یافته در این ولایت به‌طور چشم‌گیری افزایش یافته است.

سارقان مسلح به‌گونه‌ای سازماندهی شده وارد مارکت‌ها و دوکان‌ها می‌شوند و دار و ندار مردم را به‌غارت می‌برند.

دسته بندی: سیاسی, گزارش‌ها, همه, ویژه برچسب ها:

به اشتراک بگذارید :

مطلب قبل و بعد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد